ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
Defro R. Dziubeła spółka komandytowa, 26-067 Strawczyn, Ruda Strawczyńska 103A
Для забезпечення прозорості та надійності процесів обробки персональних даних, що здійснюються нашою компанією, нижче наводимо ті правила захисту персональних даних, які є обов'язковими в . Правила встановлені відповідно до Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист осіб у процесі обробки персональних даних та про вільний рух таких даних і скасування Директиви 95/46 / EC - далі RODO (Журнал законів UE L № 119, стор. 1). У своїй діяльності ми приділяємо велику увагу питанням, пов'язаним з обробкою персональних даних і захистом інформації, не тільки тому, що таке зобов'язання покладено на нас законом, але перш за все тому, що ми поважаємо право на приватне життя інших, і ми вважаємо, що це один з найважливіших елементів доброї співпраці, побудови довіри та гарного іміджу нашої компанії.
Зміст
1. АДМІНІСТРАТОР ДАНИХ
2. МЕТА ОБРОБКИ ДАНИХ
3. ОТРИМУВАЧІ ДАНИХ
4. ПЕРЕДАЧА ДАНИХ ДО ТРЕТІХ КРАЇН
5. АВТОМАТИЧНА ОБРОБКА ОСОБИСТИХ ДАНИХ
6. ПРАВА ОСІБ, ДАНІ ЯКИХ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБРОБЦІ
1. АДМІНІСТРАТОР ДАНИХ
Адміністратором персональних даних є Товариство з обмеженою відповідальністю - далі DEFRO. Адміністратор - це організація, яка приймає рішення про цілі та засоби обробки персональних даних.
З усіх питань, пов’язаних з обробкою ваших персональних даних, Ви можете зв’язатися з нами поштою, за вказаною вище адресою, а також, надіславши листа електронною поштою, призначеному інспектору з питань захисту даних (ІЗД) – iod@defro.pl
2. МЕТА ОБРОБКИ ДАНИХ
Компанія DEFRO - один з найбільших виробників котлів центрального опалення на тверде паливо в Європі. У зв'язку з реалізацією нашої бізнес-мети, ми обробляємо особисті дані для таких цілей:
МЕТА ОБРОБКИ
|
ПРАВОВА ОСНОВА І ПЕРІОД ЗБЕРІГАННЯ ОСОБИСТИХ ДАНИХ
|
ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ
|
Укладення та виконання договору із замовником чи підрядником
|
Ст.6 п.1 літ. b та літ. f RODO (вважається законним право Адміністратора звертатися до працівників або партнерів клієнта / підрядника як частина заходів, що проводяться для укладення договору, а також його виконання.
|
На час дії договору. Після закінчення цього періоду, до закінчення строків вимог за договором, відповідно до положень Цивільного кодексу та інших.
|
Визначення, відшкодування та захист від таких вимог
|
Ст. 6 п.1 літ. f RODO (вважається законним право Адміністратора, щодо дій по розгляду претензій та захисту від претензій - у цьому відношенні дані клієнта / підрядника, їх працівників та партнерів збираються в обсязі необхідному для розгляду претензій або захисту від них.
|
До остаточного завершення провадження скарг або захистом від них, а у разі виконавчого провадження, до остаточного врегулювання заявлених вимог. Якщо строк розгляду вимог коротший, ніж термін зберігання розрахункових документів для цілей оподаткування - DEFRO зберігає такі документи протягом часу, необхідного для виконання податкового та бухгалтерського зобов’язання (5 років з кінця року, в якому відбулася подія, що спричинила податкові наслідки).
|
Розгляд скарг та процедура подання рекламацій |
Ст. 6 п.1 літ. b і f RODO - вважається законним право компанії DEFRO на дії, пов'язані з розглядом скарг, включаючи зв'язок із клієнтом / підрядником або його працівниками / партнерами, а також запис телефонних розмов для цілей телефонної обробки телефонних повідомлень.
|
1 рік після закінчення гарантійного строку або розгляду / врегулювання скарги.
|
Архівування документів, що стосуються укладених договорів, у тому числі розрахункових документів
|
Ст. 6 п.1 літ. c і f RODO |
Поки DEFRO виконує індивідуальні юридичні зобов'язання, пов'язані зі зберіганням документів, як це визначено в окремих правових положеннях. Стосовно документів, зберігання яких не було чітко визначено в законодавчих регламентах, протягом часу, коли це можливо, для розгляду претензій відповідно до реалізації законних прав Адміністратора. |
Проведення маркетингової діяльності без використання засобів електронного зв’язку, зазначених у законі про надання електронних послуг та законі про телекомунікації.
|
Ст. 6 п.1 літ. f RODO - вважається законним право компанії DEFRO на вжиття заходів для просування своєї діяльності.
|
Поки не висуното заперечення, про яке йдеться у ст. 21 RODO і повідомлення нас будь-яким способом, що ви більше не бажаєте отримувати таку інформацію.
|
Проведення маркетингової діяльності з використанням електронних засобів зв’язку, про які йдеться у законі про надання електронних послуг та законі про телекомунікації, зокрема, через електронну пошту, SMS, прямий телефонний контакт.
|
Ст. 6 п.1 літ. a RODO
|
Поки ви не відкличите свою згоду на здійснення таких заходів, на які ви раніше погодилися. Після відкликання згоди, ці дані будуть оброблятися з метою доказів, для будь-яких перевірок або заяв, що переслідуються з цього приводу - тобто макс. 6 років з дня відкликання згоди.
|
Перевірка якості наданих послуг
|
Ст. 6 п.1 літ. a RODO - вважається законним право Адміністратора на проведення опитування щодо якості наданих послуг, дослідження ринку та потреб.
|
До відкликання згоди, не пізніше 1 року з моменту отримання висновку. |
Відеомоніторинг у приміщеннях DEFRO для забезпечення безпеки людей та майна, а також забезпечення інформаційної безпеки.
|
Ст. 6 п.1 літ. с і f RODO
|
Записані записи зображень зберігаються максимум до 3 місяців. Виняток становлять випадки, коли запис є доказом у провадженні, яке ведеться правоохоронними / судовими органами (у цьому випадку до остаточного припинення такого провадження чи заперечення).
|
Проведення процесів підбору персоналу
|
Ст. 6 п.1 літ. a та с RODO
|
До кінця процесу набору на конкретну посаду, і якщо кандидат погоджується обробляти свої дані для цілей інших процесів підбору персоналу - не довше 12 місяців.
|
Управління людськими ресурсами - ведення службових справ, розрахунків із працівниками та співробітниками, а також виконання інших зобов'язань, покладених на Адміністратора, стосовно укладення трудових відносин та співпраці з фізичними особами.
|
Ст. 6 п.1 літ. a, b, с та f RODO і ст. 9 п. 2 літ. b RODO
|
Поки він не виконає покладене на себе зобов’язання, пов’язане зі зберіганням особових справ, - протягом 50 років, а стосовно особистих справ працівників, зайнятих після 1 січня 2019 року, протягом 10 років від припинення роботи. Це не стосується випадків працевлаштування до 1 січня 2019 року, коли DEFRO подає декларацію про намір надати працівникам та підрядникам інформаційні звіти для всіх працівників, зайнятих на той час, включаючи ці звіти.
У тій мірі, що стосується цивільно-правових договорів - вони зберігатимуться до закінчення строків, визначених законодавчими положеннями щодо розгляду вимог з цього приводу. Що стосується інших документів, термін зберігання яких не підлягає зберіганню, таких як особисті файли - вони зберігатимуться коротший проміжок часу, тобто до відкликання згоди.
У сфері обробки даних на основі згоди - доки колега або працівник не відкличе таку згоду, наприклад, для обробки фотографій.
|
Надання персональних даних, залежно від мети обробки, може бути законодавчою чи договірною вимогою або умовою укласти договір. Залежно від того, яими послугами DEFRO Ви хочете скористатись, надання даних буде потрібно для укладення договору, а також для виконання наших юридичних зобов’язань. Наслідком ненадання даних є неможливість укласти договір. Для всіх інших цілей, коли їх обробка базується на згоді - їх надання є добровільним. Якщо ви не надаєте дані, DEFRO не зможе вжити відповідних заходів, якщо ви не надали свої дані. Згода може бути відкликана в будь-який час, не впливаючи на законність обробки на основі згоди до її відкликання.
3. ОТРИМУВАЧІ ДАНИХ
Ваші дані можуть бути розголошені DEFRO наступним суб’єктам:
- суб'єктам господарювання та фізичним особам, які здійснюють господарську діяльність, співпрацюючи та підтримуючи DEFRO у сфері послуг, що надаються клієнтам - зокрема у сфері обслуговування та монтажу;
- суб’єктам господарювання, що співпрацюють з DEFRO у сфері консультаційних послуг, включаючи юридичні фірми, аудиторські компанії, навчальні та консультаційні компанії;
- суб’єктам господарювання, які підтримують DEFRO у межах своєї підприємницької діяльності, зокрема постачальники зовнішніх ІКТ-систем, суб'єкти, що співпрацюють у маркетингових кампаніях;
- банкам щодо розрахунків;
Персональні дані можуть також передаватися державним органам та іншим уповноваженим органам, на підставі відповідних законодавчих положень та в обсязі, зазначеному в законодавчих положеннях.
4. ПЕРЕДАЧА ДАНИХ ДО ТРЕТІХ КРАЇН
DEFRO обробляє дані лише в межах Європейського Союзу та Європейського економічного простору. Не передає їх третім країнам.
5. АВТОМАТИЧНА ОБРОБКА ОСОБИСТИХ ДАНИХ
Персональні дані не обробляються автоматизовано, в тому числі вони не підлягають профілюванню, про яке йдеться у RODO.
6. ПРАВА ОСІБ, ДАНІ ЯКИХ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБРОБЦІ
Кожна особа, дані якої обробляються, має право отримувати доступ до своїх даних, виправляти їх, видаляти, обмежувати їх обробку, а також заперечувати проти їх обробки або передачі цих даних - відповідно до та у випадках, зазначених у ст. 12-23 RODO.
Крім того, особа, дані якої обробляє DEFRO, має право подати скаргу до контролюючого органу, яким у Польщі є Президент Управління захисту персональних даних. Більш детальну інформацію про Управління захисту персональних даних та спосіб подання скарги можна знайти на веб-сайті: www.uodo.gov.pl
Ми сподіваємось, що надаючи вищевказану інформацію, ми ознайомили вас з нашими принципами та потребами, пов’язаними з обробкою персональних даних. Ще раз хочемо підкреслити, що у випадку виникнення будь-яких питань, ви можете зв’язатися з нами, бажано через інспектора захисту персональних даних, за адресою iod@defro.pl